ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח

הפניקס ביטוח חול

ביטוח Smart Travel
כולל 10% הנחה באתר

הפוליסה כוללת כיסוי רפואי ללא הגבלה, ואפליקציה שתאתר ותקבע ותשלם עבורך לרופא, מופק ע"י ביטוח עולמי 

למה ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס?

קביעת תור לרופא

קובעים תור לרופא במרפאה או במלון דרך האפליקציה של הפניקס

איתור רופא

האפליקציה של הפניקס תאתר עבורך רופא בסביבתך

החל מ- 2$ להיום

הביטוח של הפניקס כולל כבודה, הטסה רפואית, איתור וחילוץ, צד שלישי, ביטול/קיצור נסיעה

ללא השתתפות

אין תשלום במקום, מטופל ע"י הפניקס

ללא הגבלה

בהפניקס הוצאות רפואיות בחו"ל ללא הגבלה

רופא און ליין

ניתן להתייעץ עם רופא מישראל מטעם הפניקס 24/7

ביטוח נסיעות לחו"ל הפניקס

ביטוח נסיעות של הפניקס הוא הרחב והמקיף בישראל הכולל ביטוח להוצאות רפואיות בחו"ל ללא הגבלה, ביטוח מטען, הטסה רפואית, איתור וחילוץ, חבות כלפי צד שלישי, כיסוי לביטול או קיצור נסיעה ללא השתתפות עצמית(למעט מכשירים אלקטרונים) ואפליקציה לאיתור רופא בחו"ל, דרך האפליקציה ניתן לקבוע תור, וללא השתתפות עצמית, התשלום הוא על חשבון הפניקס.

ביטוח נסיעות הפניקס

לביטוח נסיעות של הפניקס מורכב מכמה רבדים, החלק המשמעותי הוא החלק הבסיסי והראשון אשר מדבר על הכיסוי הביטוח הרפואי למצב רפואי חדש בנגרם בחו"ל, כיסוי זה נועד לתת מענה לקשת רחבה לאירועים רפואיים בחו"ל: פינוי באמבולנס, הוצאות טיפול נמרץ חלילה, אשפוז, הטסה רפואית לארץ במקרה של תאונה(במידה ולא ניתן לתת טיפול רפואי מתאים בה שוהה המבוטח), עליות התרופות שקנה המבוטח בחו"ל, ביקור רופא, טיפולי שיניים בחירום, הוצאות להיריון עד שבוע 12 שהתגלה בזמן השהיה בחו"ל, הוצאות איתור וחילוץ, עלויות הקשורות בהעברה גופה לארץ, וחבות כלפי צד שלישי.

הרובד השני של ביטוח נסיעות לחול SMART TRAVEL מדבר על הרחבות לביטוח הבסיסי הכולל בין היתר: ביטוח למצב רפואי קודם – החמרה, כיסוי ביטוחי להוצאות בעקבות החמרה בלתי צפויה של היריון תקין בחו"ל, ביטוח למטען / כבודה במקרה של גניבה או אובדן, הרחבות לפעילויות ספורט כגון: ספורט אתגרי, ספורט חורף, ספורט תחרותי, ביטוח למכשירים אלקטרונים בגין גניבה: מצלמה, סלולרי, מחשב נייד או טאבלט, ואף כיסוי לביטול השתתפות עצמית לרכב שכור בחו"ל.

מובילים גם בביטוח נסיעות

ביטוח ספורט חורף - סקי

ביטוח לתרמילאים

ספורט אתגרי

מדריך תוכן עניינים

הפניקס ביטוח נסיעות לחו"ל| המדריך המלא

לא חשוב לאן אתם טסים עם הפניקס ביטוח נסיעות לחו"ל תוכלו לנסוע בראש שקט ולהרגיש הכי בטוח.

אין דבר שהישראלים אוהבים יותר מחופשה בחו"ל, לראות עולם, לנוח, לבלות, לשבור שגרה, לעשות שופינג.. זו הבריחה המושלמת ובעצם התרעננות שכולנו חייבים מדי פעם.

אבל כדי לנסוע בלי דאגות וליהנות באמת, צריך לעשות ביטוח נסיעות מתאים.

ביטוח נסיעות חשוב במיוחד מהפן הרפואי.

ביומיום, אם אנחנו לא מרגישים טוב, קבלת טיפול רפואי מתקדם הוא זמין וקל, וכרוך בעלות מינימלית. במסגרת שירותי הרפואה הציבוריים בישראל. קופות החולים מנגישות טיפולים רפואיים למבוטחים בהן, ללא בעיה. כל מקרה של פציעה, תאונה או מחלה.

אבל זה לא המצב כאשר אנחנו מטיילים בחוץ לארץ ואין שירותי בריאות נגישים וזמינים בכל זמן.

בחו"ל כל ביקור רופא או אשפוז יכול להגיע לעלויות של עשרות אלפי דולרים ואפילו הרבה יותר. מעבר לכך במצבים בהם נדרש חילוץ, אשפוז או ניתוח חירום, מדובר בעלויות גבוהות.

כמובן שכאשר מדובר במדינה שבה אין שירותי רפואה מתקדמים. במקרים מסוימים יש צורך בפינוי אווירי חזרה לארץ, ושירות כזה הוא יקר מאוד.

הפניקס מציעה ביטוח לנסיעות לחו"ל עם כיסוי רחב למגוון תרחישים רפואיים שיכולים להתרחש במהלך השהייה לחו"ל, בהתאם ליעד ולאופי הטיול. ויכסה הוצאות רלוונטיות אפשריות, בעלויות עם פרמיה מינימאלית של החל משני דולר ליום.

עם הכיסוי הביטוחי של הפניקס, תוכלו לאתר רופא, מרפאה פרטית או בית חולים בקלות בעזרת האפליקציה הייעודית שעומדת לרשות המבוטחים שלנו, תוכלו לקבוע תור, ואנחנו כבר נדאג עבורכם לתשלום ישירות למרפאה, לרופא או לבית חולים, מבלי שתצטרכו להתמודד עם החזרים.

 

האם כל נסיעה לחו"ל מחייבת לעשות ביטוח נסיעות?

כל מי שטס לחו"ל חייב לעשות ביטוח נסיעות. לא משנה אם אתם טסים לטיול משפחתי, טיול אחרי צבא, ירח דבש, נסיעת עסקים או חופשה קצרה. כאשר אתם יוצאים מחוץ לגבולות ישראל, עליכם להיות בטוחים שיש לכם כיסוי מבחינת ביטוח עבור כל תרחיש. אירועים שונים עשויים להתרחש באופן לא צפוי ולהרוס לכם את כל התוכניות. לכן צריך להיות ערוכים כדי שתוכלו לנסוע וליהנות בראש שקט. בואו לא נשכח שמעבר לכך שמקרים ביטוחיים הם לא סימפטיים. הם בהחלט יכולים לעלות לכם הרבה מאוד כסף. אם מדובר במקרה של בעיה רפואי כגון מחלה או פציעה או במקרה מסוג אחר כמו אובדן כבודה, נזק או גניבה של המטען שלכם.

הפניקס מציעים ביטוח נסיעות לחו"ל שיגן עליכם מפני מקרים בעייתיים אפשריים. ויאפשר לכם ליהנות מהטיול מבלי לדאוג. חשוב להדגיש כי את ביטוח הנסיעות לחו"ל מומלץ להתאים לאופי הטיול על מנת שיהיה כיסוי לכל הפעילויות שאתם מתכננים לעשות בו.

נושא ביטוח הבריאות במהלך שהיה בחו"ל הפך בשנה האחרונה לחשוב במיוחד לאחרונה לחשוב במיוחד. לאור מגפת הקורונה בכל רחבי העולם. אנשים רוצים לטוס לחו"ל, אך הבעיות והקשיים האפשריים שהמגפה העולמית יצרה עבור נוסעים. העלתה את נושא הבריאות בפוליסת הביטוח לראש סדר העדיפויות. עבור מי שטס, הכרחי להיות מכוסה בכל מקרה אפשרי, בין אם הידבקות וצורך בבידוד לפני הנסיעה, והכרח לבלה, חשש להידבקות בחו"ל והכרח להיכנס לבידוד, הידבקות במהלך שהיה בחו"ל, אשפוז או כל שינוי בלוח הזמנים. חשוב לדעת שבהחלט אפשר לרכוש ביטוח נסיעות מותאם גם בתקופת הקורונה, ולהגן על עצמכם מפני תרחישים שונים בהקשר זה.

ביטוח נסיעות לחו"ל הפניקס  – מקום ראשון בשירות למבוטחים

הפניקס smart travel, ביטוח הנסיעות לחו"ל של הפניקס. זוכה המקום הראשון במדד השירות של רשות שוק ההון בביטוח נסיעות לחו"ל שפורסם ב 09/20. הפניקס מעניקה כיסוי והגנה רחבים והמשתלמים ביותר במקרים של אירועים רפואיים בחו"ל או במקרה של אובדן או גניבה של המטען וציוד ומאפשרת לכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם אישית בהתאם לאופי הנסיעה ובהתאם לצרכים האישיים שלכם.

את פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל של הפניקס. תוכלו לרכוש בקלות ובמהירות, אונליין, לבחור את הכיסויים המתאימים לכם. וכמובן שבפרמיה משתלמת. בזמן שהותכם בחו"ל, תוכלו להיעזר באפליקציה לקבלת מענה ושירות מהיר, סביב השעון, או לפנות אלינו למענה אנושי בעברית מכל מקום, ובכל זמן.

למידע נוסף על האפליקציה של הפניקס כנסו לקישור:

https://www.fnx.co.il/travel-insurance/travel_information/travel-insurance-difference/

הפניקס ביטוח רפואי לנסיעות לחו"ל – מה כולל הביטוח?

  • כיסוי הוצאות פינוי לבית חולים לאחר תאונה
  • הוצאות טיפול נמרץ בבית חולים
  • כיסוי הוצאות אשפוז במידת הצורך
  • פינוי אווירי דחוף חזרה לארץ באמצעות Air Ambulance במצבים בהם אין אפשרות להעניק טיפול רפואי מתאים במדינה בה שוהה המבוטח, לרבות כיסוי עלויות רכישת תרופות
  • ייעוץ רפואי
  • טיפולי שיניים – חירום
  • כיסוי הוצאות בגין הריון שהתגלה לראשונה במהלך שהיה בחו"ל (עד שבוע 12)
  • הפוליסה כוללת איתור וחילוץ
  • הוצאות בגין חבות כלפיי צד ג'
  • החזר הוצאות בעקבות שהות בחו"ל החורגת מעבר לתקופת הביטוח, בשל אירוע רפואי
  • הוצאות הטסה של מלווה אל המבוטח במקום האשפוז בחו"ל
  • כיסוי הוצאות עבור הטסת גופה.
  • הוצאות רפואיות מיוחדות בשל מגפת הקורונה, ששינתה את פני המציאות, בזמן שכל נסיעה לחו"ל יכולה להפוך מהר מאוד לבלגן שלם בעקבות הוירוס הזה, הפניקס כאן כדי לספק לכם פוליסת ביטוח עם כיסויים ושירותים מותאמים שייתנו מענה הולם למי שנוסע לחו"ל בתקופה המאתגרת שאנו חיים בה.

עם האפליקציה של הפניקס תוכלו לאתר מקום קרוב לבדיקת קורונה. במידה ותידרשו להתאשפז בחו"ל תקבלו שיפוי על הפסד הוצאות שלא מימשתם – בגובה של עד 1,500$ על הוצאות לינה (מלון דירה, ריזורט וכיו"ב) כרטיסי נסיעה בתחבורה ציבורית ו/או רכב שכור.

ביטוח למקרה שתידרשו להיכנס לבידוד בחו"ל – שיפוי עד 100$ לכל לילה, ללא הגבלה על מספר הלילות, ועד 3,000$ עבור שינוי כרטיס טיסה.

במקרה ותיאלצו לבטל את הנסיעה בגלל הידבקות בנגיף הקורונה, או בשל חשש להידבקות וצורך בבידוד, תהיו מכוסים מבחינת הוצאות ביטול הנסיעה עד 6,000$ , בכפוף לתנאי פוליסת הביטוח. במקרה שיוצאת התראה לקראת סגר במקום בו אתם שוהים, תהיו מכוסים בסכום של עד 250$ בעבור שינוי כרטיס הטיסה, ליציאה מהירה בתוך 48 שעות מהאזור שעומד להיכנס לסגר.

נבקש להדגיש שנסיעות לחו"ל בתקופת הקורונה הן אפשריות, חשוב לעקוב אחר במצב הקורונה, וההנחיות למבקרים, במדינה אליה אתם מתכננים לנסוע, בטרם תעשו ביטוח, ובוודאי שעליכם לבדוק את ההנחיות לנוסעים לחו"ל לפני היציאה מהארץ.

ביטוח נסיעות לחו"ל – הרחבות לפוליסה הסטנדרטית

  • הפניקס מציעה לנוסעים לחו"ל כמה הרחבות וכיסויים רחבים יותר, שכדאי להוסיף בהתאם לצורך ולסוג הנסיעה שלכם:
  • מגן קורונה – הוצאות מיוחדת לקראת הנסיעה לחו"ל, ואחריה
  • ביטוח כבודה – כיסוי על אובדן או גניבה של הכבודה, בהתייחס לכל הכבודה או לחלק ממנה
  • ביטול ו/או קיצור של הנסיעה בעקבות בעיה רפואית לא צפויה
  • כיסוי מיוחד למקרה של גניבת מכשירים אלקטרוניים כגון סמאטרפון, מחשב נייד ומצלמה
  • ביטוח פעילויות ספורט כגון סקי, אופניים, טיפוס, צלילה, גלישה וכן פעילויות נוספות הנחשבות כספורט אתגרי (צניחה, קפיצת בנג'י ועוד)
  • כיסוי מיוחד להחמרה במצב רפואי קיים
  • הרחבה ייעודית לנשים בהריון
  • כיסוי ייחודי למי ששוכר רכב או קרוואן בחו"ל. הכיסוי כולל ביטול השתתפות עצמית במקרה ונגרם נזק לכלי הרכב.

לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל Online

לביטוח נסיעות לחו"ל

 כל הזכויות שמורות ל- 

כל הזכויות שמורות ל- ביטוח עולמי