ביטוח נסיעות לדרום אמריקה

תוכן עניינים

ביטוח תרמילאים מוצילר

מהחופים המדהימים ביופיים של הקריביים ועד לקרטחנה או לארכיפלג של טיירה דל פואגו – דרום אמריקה היא הבטחה עבור תרמילאים. של חוויה שהיא אוצר לא נורמלי מלא הרפתקאות ואינספור נופים מהפנטים. ערים קסומות ושרידי עתיקות מרתקים. כל מה שסחף את דמיונם של מטיילים ומוצ'ילרים רבים במהלך מאות שנים, מחכה שם גם עבורכם.

בדרום אמריקה הכל כיף וזורם. גם הלינה היא באכסניות ידידותיות ובמחירים הוגנים למטיילים, אשר תוכלו למצוא בכל פינה. ובעיקר בערים הגדולות כמו בואנוס איירס ניו מקסיקו וריו.

טיול תרמילאים בדרום אמריקה יהיה בקלות חוויה של פעם אחת ויחידה בחיים. וכדאי להתכונן לכך כראוי, מכל בחינה אפשרית. גם מבחינת תכנון הטיול, נתחיל  מהטיסות. וכמובן שגם ביטוח נסיעות לחו"ל שיהיה מתאים לטיול. ויבטח אתכם גם בפעילויות שאתם רוצים לקחת בהן חלק.

ביטוח דרום אמריקה הוא ביטוח נסיעות לחו"ל המותאם במיוחד לטיול ארוך ביעדים האהובים על הישראלים

ביטוח דרום אמריקה, זכה לכינוי זה בשל היותו ביטוח נסיעות ליעד המבוקש ביותר עבור ישראלים. והוא למעשה ביטוח המשלב כיסויים מיוחדים שנועדו לתרמילאים שמתכוננים לנסוע לזמן ארוך ליעדים רחוקים, ורוצים לשלבבטיול שלהם גם פעילויות אקסטרים.

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ההבטחה שתהיו מוגנים ובטוחים מפני מצבים שונים במהלך שהותכם בחו"ל.

כידוע, עלות שירותים רפואיים בחו"ל היא יקרה ביותר, ובהחלט עלולה להוביל אתכם להוצאות גבוהות מכפי שציפיתם בכלל. אז בכדי שלא תיאלצו לשאת בהוצאות גבוהות במצבים שהם אירועים ביטוחיים. כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל רחב אשר יעניק לכם כיסוי מקסימאלי ויספק מענה עבור כל מקרה רפואי בחו"ל.

בנוסף על כך חשוב מאוד לבטח את הכבודה על מנת שתהיו מכוסים במקרה של גניבה, אובדן או כל ו/או נזק לרכוש שלכם.

מכאן שהביטוח יכלול הרחבות שיהיו מותאמות במיוחד לתנאים עבור המטיילים במדינות דרום אמריקה, והכל במחיר המשתלם ביותר. הכיסויים כוללים:

הרחבת כיסוי שהייה ממושכת בחו"ל לעומת הכיסוי בפוליסת ביטוח נסיעות רגילה.

כיסוי עבור שירותי חילוץ והצלה, באוויר ביבשה ובים.

הרחבה לכיסוי עבור סיוע רפואי במרכזים רפואיים מערביים למען קבלת עזרה ראשונה ו/או טיפול רפואי בהתאם לצורך.

ביטוח למקרים קשים כגון טיסת חירום לטובת טיפול רפואי, או  חלילה הטסת גופה לארץ. ועמידה בקשר רציף וישיר עם המוסדות והרשויות הממשלתיות כגון השגרירות ומשרד החוץ.

כיסויים נוספים מומלצים -במידת הצורך:

מטען (כבודה) – לא כולל כיסוי למכשיר הסמארטפון ולמחשבים נישאים

קיצור וביטול נסיעה כולל בשל מגפה.

הרחבה למצב בריאותי קיים (יציב).

ביטול השתתפות עצמית עבור השכרת רכב.

הרחבת ביטוח נסיעות לחו"ל – כיסוי ספורט חורף וספורט אתגרי

במידה ובתכנון שלכם לשלב בטיול ספורט אתגרי כמו טיפוס הרים, הייקינג,  טרקים, צלילה, ראפטינג, סקי או סנואובורד  – חשוב להרחיב את הכיסוי בפוליסה שלכם. ככה שתהיו בטוחים ומוגנים במהלך הפעילויות הללו שתאונות בהחלט יכולות להיות חלק מהן.

טיולים ארוכים בחו"ל לרוב יכללו את חוויות האקסטרים משום שזהו חלק שמטיילים בוחרים ליהנות ממנו. אם יש להם מספיק זמן במהלך הטיול. לפני שאתם רוכשים פוליסת ביטוח לנסיעה ארוכה ובה תעברו כמה יעדים. מומלץ מאוד שתיקחו בחשבון את הפעילויות שאתם רוצים לעשות. ובהתאם לכך תוצע לכם פוליסת ביטוח מתאימה שתכלול כיסוי עבור סוגי הפעילויות השונים.

לא תרצו להגיע למצב בו חס וחלילה עברתם תאונה ונפצעתם. ואתם תקועים במסלול מושלג באתר סקי. בלי כיסוי ביטוחי שמכסה את כל ההוצאות והשירותים שתצטרכו במצב כזה. מלבד סכנה ברמה הבריאותית. חילוץ במסוק לבית חולים, או למקום שיעלה לכם הרבה כסף להגיע אליו. בזמן שדרך פוליסת ביטוח ספורט אתגרי יעלה סכום מועט דולרים לכל יום בחופשה כך שיתאפשר לכם לגלוש וליהנות בראש שקט.

על מנת לקבל ביטוח נסיעות אתגרי מורחב מלא, כמו בכל פוליסת ביטוח דרום אמריקה מורחבת. תצטרכו למסור הצהרת בריאות מקיפה.

ההצהרה תיתן לחברת הביטוח מידע על גורמי הסיכון השונים שהפוליסה שלכם צריכה להתחשב בהם. ותאפשר לחשב את הכיסוי של פוליסת הביטוח. דוגמה לכך, היא למשל במידה ואתם נוטלים תרופות באופן קבוע. או אם  אתם בעלי רגישות למצבים שעלולים להסתבך רפואית.

כיצד יעדי הנסיעה שלכם משפיעים על עלות ביטוח הנסיעות?

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ההבטחה שתהיו מוגנים מכל בחינה אפשרית בעת שהותכם בחו"ל.

הביטוח צריך להגן עליכם מכל בחינה. רוב טיולי התרמילאים הם לאזורים אקזוטיים ברחבי העולם. וכמובן שבראשם מדינות המזרח הרחוק וכל ארצות דרום אמריקה. במקומות יש אתגר מסוים מבחינת הביטוח, משום שהיצע השירותים הרפואיים בהם הוא מצומצם. כפועל יוצא כך גם רמות הסניטציה ההיגיינה ואמצעי אכיפת הבטיחות נמוכות באופן משמעותי.

ביעדים  במקומות מפותחים ומתקדמים יותר כמו אירופה או אמריקה הצפונית. האתגר הרפואי הוא נמוך יחסית. אך עלות השירותים הרפואיים גבוהה. על כן עליכם לדאוג לפוליסת ביטוח לחו"ל שתתייחס לנקודות הללו ותכסה הוצאות רפואיות ברמה מקסימלית. ועם מתן דגש על אפשרויות חילוץ והצלה והטסה חזרה לארץ, במקרה הצורך.

כדי להבטיח את יעילות הביטוח אותו אתם רוכשים, חובה לבחור בחברת ביטוח המקיימת קשרי ביטוח עם מספר רב ככל הניתן של מרכזים רפואיים בכל העולם.

מה לקחת לטיול ארוך ברחבי דרום אמריקה

טיול תרמילאים הוא כבר ממש מסורת בשביל צעירים וצעירות בשנות העשרים לחייהם, שהשתחררו מהשירות צבאי או סיימו לימודים אקדמאיים, ורוצים לחוות עולם לפני שלב ההתמסדות, העבודה, החתונה, הילדים והשגרה הרגילה של החיים.

טיול תרמילאים כבר נהיה כמעט מסורת. למען האמת לא רק צעירים משוחררים אחרי צבא נוסעים לטיולי מוצ'ילרים. מסעות תרמילאים הפכו להיות טיולים שמושכים גם מטיילים מבוגרים יותר, אחרי סיום לימודים אקדמאיים. ואפילו כטיול לירח דבש. אנשים בוחרים לקחת הפסקה מהחיים ולנסוע לכמה חודשים או אפילו לשנה, ליעדים מעניינים כמו מדינות המזרח הרחוק. דרום אמריקה ומרכז אמריקה, ואזור אוסטרליה וניו זילנד.

מוצילרים  הם תרמילאים, הכינוי 'מוצילר' נקרא כך בשל המוצ'ילה – תרמיל בספרדית – שעל גבו, אם כן, מוצילרים הם בעיקר הטיילים של דרום אמריקה) אבל יש דברים שכדאי שיהיו לכם בתיק – לא משנה לאן תיסעו.

אז, לפני שיוצאים לטיול הגדול הקפידו שבמוצילה שתלווה אתכם יהיה כל מה שאתם צריכים. אתם מוזמנים להיעזר ברשימה שהכנו לכם של ציוד חיוני לתרמילאים.

מתכננים טיול לדרום אמריקה בתקופת הקורונה?

נושא ביטוח הבריאות במהלך השהות בחו"ל הפך בשנה האחרונה לקריטי בגלל מגפת הקורונה בכל רחבי העולם. אנשים מעוניינים לטוס לחו"ל, עקב הבעיות והקשיים האפשריים שהמגפה העולמית יצרה עבור נוסעים אלו. עלה נושא הבריאות בפוליסת הביטוח לראש סדר העדיפויות. עבור מי שטס, חייב להיות מכוסה באופן מקיף. בכל הקשור להידבקות וצורך בבידוד לפני הנסיעה. באם יש חשש שנדבקתם בקורונה בחו"ל ואתם חייבים להיכנס לבידוד, אשפוז וכן כל שינוי בלוח הזמנים שלכם. חשוב לדעת כי קיים האפשרות לרכוש ביטוח נסיעות מותאם גם בתקופת הקורונה, ולהגן על עצמכם מפני מצבים כאלו.

במקרה של ביטול נסיעה לטיול בדרום אמריקה בשל הידבקות בקורונה עד שבוע קודם הנסיעה, או בשל חשד להידבקות בנגיף במהלך הבדיקות לפני העלייה לטיסה או העלייה לספינה. תהיו זכאים להחזר הוצאות כאשר מתוכם יהיה חלק מגולם עבור פיצוי על כרטיסי נסיעה, בסכום שייקבע בהתאם לתנאי הפוליסה.

מבחינת הכיסוי בביטוח, הדבר יקל עליכם למצוא רופא קרוב, מרפאת פרטיות או בתי חולים בקלות,  חברות הביטוח המובילות בענף מציעות אפליקציות ייעודיות אשר עומדות לרשות המבוטחים. כמו כן באמצעות האפליקציות הללו תוכלו לקבוע תורים , וחברת הביטוח תדאג לתשלום ישירות למרפאה, לרופא או לבית חולים, ואתם לא תצטרכו לטפל בכלום ולא להתמודד הבלגן של ההחזרים.

מה קורה אם נדבקתם בקורונה בחו"ל?

לא לדאוג ההוצאות הרפואיות מכוסות במלואן על ידינו ולא תיאלצו לשלם מכיסכם.

צריכים לעשות בדיקת קורונה בזמן שאתם בחו"ל?

התשלום על הבדיקה כלול בהרחבה.

הכיסוי תקף גם בהידבקות של מחוסנים.

אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית שתתאים לנסיעה שלכם!

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ההבטחה שתהיו מוגנים מכל בחינה אפשרית בעת שהותכם בחו"ל.

כידוע, עלות שירותים רפואיים בחו"ל היא יקרה, אפילו יקרה מאוד, ואתם בקלות יכולים למצוא את עצמכם שוקעים בהוצאות גבוהות שאינן צפויות. על מנת שלא תיאלצו לשאת בהוצאות גבוהות במקרים שכאלה. חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל רחב שיעניק לכם כיסוי מרבי אתכם וייתן מענה במקרים רפואיים שונים בחו"ל.

כמו כן חשוב מאוד לבטח את הרכוש שלכם בכדי שתהיו מכוסים בכל מקרה של גניבה, אובדן או נזק לרכוש שלכם.

מעוניינים לקבל את ההצעה המתאימה והמשתלמת ביותר לביטוח דרום אמריקה? צרו אתנו קשר…