ביטוח נסיעות למזרח הרחוק

תוכן עניינים

ביטוח נסיעות מוצילר

ביטוח נסיעות למזרח הרחוק הוא ביטוח נסיעות מותאם במיוחד לסגנון טיול במזרח, החלום הרחוק עבור רבים כבר מזמן הפך למציאות, ומדינות המזרח הרחוק הן יעד פופולארי מאוד עבור ישראלים ומטיילים רבים נוספים מכל רחבי העולם. מראות מדהימים, תרבויות מרתקות ונופים מיוחדים, הופכים את המזרח לאטרקטיבי ביותר. אם אתם מעוניינים לגלות עולם חדש ושונה. ולצאת לטיול שכולו צירוף של חוויות. אין ספק שתמצאו במזרח בדיוק את מה שאתם מחפשים. הרחק במדינות דרום מזרח אסיה, ישנן ארצות שנראה כאילו ציירו אותן מתוך הדמיון הפרוע. החיים שם שונים לגמרי והזמן מתנהל אחרת.

מלבד בנייה ואדריכלות יוצאת דופן, נהרות גועשים ואטרקציות שרק אפשר לחלום עליהן. יש משהו נוסף– האווירה, האוכל, ובמיוחד האנשים שתפגשו שם יסחפו אתכם אל מסע מטורף – פנימי וחיצוני כאחד.

מחירי הטיסות שהיום הם כבר נמוכים יחסית, יאפשרו לכם להשיג טיסה ליעדים כמו הודו, תאילנד וקמבודיה במחירים משתלמים.  וגם אם בגלל הקורונה בעייתי יותר לנסוע. אתם עדיין יכולים להתחיל לחשוב ולתכנן את החופשה והטיול במזרח הרחוק. האמינו לנו שלא תצטערו על הבחירה בביקור במדינות ביבשת הרחוקה. אז איך מתחילים? כאן תמצאו את כל המידע רלוונטי לקראת נסיעה למזרח הרחוק.

 

דברים שחשוב לזכור כאשר מתכננים טיול למזרח הרחוק

בין מדינות המזרח הרחוק יש את הודו העצומה על שלל מחוזותיה, נפאל המושלמת, תאילנד האטרקטיבית (שמתאימה פשוט לכולם), סרי לנקה, הפיליפינים, קמבודיה, סין ועוד.

במדינות אלו, שהן רחוקות שנות אור מהמציאות שלנו בבית, בעולם המערבי. הדבר החשוב ביותר הוא שתשמרו על עצמכם ולצורך כך עליכם לדאוג לביטוח נסיעות מתאים לאופי הטיול.

במקרה של נסיעות למזרח הרחוק חשוב לעשות ביטוח נסיעות מקיף יותר. שיאפשר לכם לנסוע בבטחה ובראש שקט. ביטוח נסיעות למזרח הרחוק הוא ביטוח עם הרחבות המותאמות לאופי טיול מסוג זה וכן לתרחישים אפשריים הקשורים באורח הטיול ביעד עצמו. י

ביטוח מורחב שכזה יבטיח לכם פיצוי כספי מידי בכל מקרה של תאונה, פציעה או מחלה. וכן יכסה אתכם ברמת הכבודה (אובדן כבודה, וניתן להוסיף כיסוי גם לסמארטפונים ומחשבים ניידים).

כמו כן, במידה ואתם מתכוונים לצאת לטרקים, או לעסוק בפעילויות ספורט אקסטרים, דאגו מראש לכיסוי מרוחב אשר מכסה גם את הנושא של ספורט אתגרי.

דאגה מראש לביטוח נסיעות עם ההרחבות הרלוונטיות, תבטיח שתוכלו ליהנות מהטיול בראש שקט.

 

איפה אתם פשוט חייבים לטייל במזרח הרחוק

נתחיל מזה שכל מדינות המזרח הרחוק מציעות נופים משוגעים וטבע פרוע כמו שלא תמצאו בשום מקום אחר בעולם– מהמישורים הירוקים של צפון תאילנד ועד להרי ההימלאיה הנפלאים של נפאל. במזרח תוכלו לראות ולחוות הכל מהכל, כפרים משובצים בבתי קש, ביניהם מתרוצצים ילדים שמחים. ערים עם קצב תנועה וחיים גבוה מאוד שיפתיעו אפילו את אלה מאיתנו שרגילים לעומס התל אביב בחיי היומיום, נופים מדבריים חלומיים בצפון סין או פסגות הרים מושלגות בטיבט.

המזרח הרחוק הוא בהחלט המקום להתוודע לתרבויות שונות–דתות, מסורות ותרבויות, מגוון מנהגים ושפות. אורח החיים של התושבים המקומיים שתמיד יקבלו אתכם בסבר פנים נעים. הם בהחלט אוהבים ומכבדים את המבקרים.

בכל מקום בו תטיילו במזרח הרחוק, תופתעו שוב ושוב. תיסחפו בקסם כשל כל מקום שתגיעו אליו וזוהי חוויה ייחודית.

מבחינת הנוחות שלכם בטיול, ברוב המקומות במזרח עלויות המחייה נמוכות בטוח שלעומת לאירופה או ארה"ב, ואפילו בארץ. בשל כך, אלו הם יעדים שמאוד נוח להגיע אליהם ולשהות בהם למשך תקופה ארוכה. כך שתוכלו לתכנן טיולים ארוכים יחסית ובהחלט מדהימים – אפילו אם עומד לרשותכם תקציב מצומצם.

 

מה לכלול בטיול המושלם למזרח הרחוק

בגלל הטיסות הארוכות והמבחר הרב של האפשרויות והיעדים לטייל בהם– אנו ממליצים לשקול טיול ארוך. למשך שבועיים לפחות. ככל שהחופשה תהיה ארוכה יותר. כך תוכלו  להספיק לבקר ביותר מקומות, ליהנות בטיול בלי לחצים להספיק וחשש להפסיד משהו. וכמובן שתוכלו לראות ולחוות יותר. על מנת שתבחרו את המסלול שלכם לטיול, ותוכלו להתאים את התקציב וכל מה שכרוך מסביב, כדאי שתעברו על השאלות הבאות:

  • איזה סוג טיול אתם מחפשים?

גם עבור מי שמעדיף את הנוף האורבני בטיולים שלו בחו"ל, המזרח הרחוק מציע שפע אטרקציות.

אם אתם יותר בקטע של טבע, מסעות וטרקים, בהחלט תיהנו מטיולים באזור הודו, נפאל, וייטנאם, בורמה ועוד.

 

  • איך תטיילו?

טיול כוכב הוא טיול בו אתם חוזרים לישון בכל לילה באותו מקום, ומצב כזה יגביל את מרחב התמרון בטיול שלכם – במקרה כזה תרצו לבחור אזור שיש בו הרבה אטרקציות. מנגד, טיול קליל, הוא סוג טיול שבו תוכלו לארוז את המזוודות ולעבור ממקום למקום. מה שיאפשר לכם חופש תנועה גדול בהרבה – טיול כזה מתאים למטיילים עצמאיים, וזוגות, אך פחות מתאים למשפחות. אגב, אם אתם מטיילים עם משפחה ישנם מקומות במזרח. שבהם ממש נפלא לטייל בקרוואן, חוויה שונה ומיוחדת בלי ספק. חשוב גם שתחליטו איך להתנייד מאזור לאזור. נסו לתכנן מראש אם אתם מתכוונים לשכור רכב, או להתנייד בתחבורה הציבורית.

 

  • מתי כדאי לטוס?

יש אקלים שונה בכל אזור במזרח הרחוק וחשוב לקחת את זה בחשבון.

יש אזורים שהאקלים בהם דומה מאוד לאקלים בישראל, ויש מקומות שניחנים באקלים טרופי כמו דרום וייטנאם, דרום הודו, פיליפינים, קמבודיה וכן הלאה. שם עונות השנה מתחלקות לשתי עונות בעיקרון – העונה היבשה שהיא בין דצמבר למאי. והעונה הרטובה  שהיא בין החודשים בין יוני לנובמבר. מומלץ לתכנן את המסלול בהתאם לתאריכי הטיסה הצפויים. על מנת שתזכו למזג אוויר נוח.

 

  • מה כדאי לקחת מבחינת לבוש?

ארזו בקפידה ובהתאם לצורך, לפי שהותכם בכל מדינה, ובהתייחס למה שתעשו בה ולמזג האוויר כמובן. במקרה של המזרח הרחוק, חשוב לברר מראש לגביי מתאמים לשקעים החשמליים, סוגי הפעילויות שאתם מתכננים, ומזג האוויר.

 

  • לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם

חשוב שתבדקו מה הם השינויים או החידושים באשר לפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בתקופת הקורונה. ובפרט למזרח.

ביטוח נסיעות לחו"ל עבר בתקופה האחרונה שינויים רבים. וכה להרחבות שונות לאור מגפת הקורונה שתקפה את העולם. כמובן שמי שטס יצטרך להציג תעודת מחלים/מחוסן תקפה, וכן  תוצאת בדיקת קורונה שלילית מסוג PCR, שנלקחה 24 שעות טרם העלייה למטוס, לכל היותר.

ילדים עד גיל 12 חייבים גם הם בבדיקת קורונה.

לקראת נסיעה למזרח הרחוק בתקופה זו, חשוב יותר מאי פעם להחזיק בהישג יד יכול את כל מסמכי ביטוח הנסיעות שלכם. ורצוי שיהיו בידיכם כל המסמכים בשפה האנגלית.

חברות הביטוח מציעות היום ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם ומורחב לשינויים בעקבות מגפת הקורונה. שמיועד לנוסעים שגילם לא עולה על 95.

תוכלו לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות אשר מעניקה כיסוי רחב להוצאות רפואיות שונות, ומציעה לכם לבחור מבין מבחר רחב של כיסויים, בהתאם למצבכם הרפואי ולאופי הנסיעה המתוכננת. 

בפוליסות המבטחות מטיילים למזרח הרחוק בדרך כלל יהיה סעיף של ספורט אתגרי, אקסטרים. ורמת סיכון כאשר הטיול מתוכנן גם לאזורים מסוכנים, או כאשר ידוע כי יכללו בטיול טרקים וטיולים בחיק הטבע. ישנן פוליסות שמכסות גם הוצאות מיוחדות נוספות כמו פינוי אווירי, יבשתי או ימי מכל מקום לבית חולים קרוב. אפשר ורצוי להיוועץ בנציג הסוכנות ביטוח עולמי בעניין זה. על מנת להבטיח שהפוליסה שלכם מכסה אתכם באופן המקיף והמתאים ביותר.

השנה הזו לימדה את ענף הביטוח וגם את המבוטחים, שתמיד צריך להיות ערוכים לשינויים. רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת עבור ביטוח נסיעות למזרח הרחוק? פנו אלינו!.