ביטוח ספורט אתגרי

תוכן עניינים

ביטוח תרמילאים - מוצילר

ביטוח ספורט אתגרי בחו"ל

ביטוח ספורט אתגרי בחו"ל תקף לענפי ספורט אתגרי בתחומים שונים והם:

ספורט גבהים

טיפוס הרים בליווי מדריכים ו/או טיפוס חבלים או שימוש בכל ציוד עזר אחר, טיפוס צוקים או גלישת צוקים, סקי אוויר, קפיצת בנג'י, סנפלינג ועוד.

ביטוח ספורט ימי

סקי מים, שימוש באופנוע ים, ווייקבורד, קייט סרפינג (גלישת עפיפונים), רפטינג, קיאקים, גלישת גלים, צלילה, צלילת מערות, אופנועי מים, מצנח גלישה, גלישת רוח, שייט ביאכטה, בננות.

ספורט אתגרי אווירי:

צניחה חופשית, גלישה / דאייה באוויר, נסיעה בכדור פורח, רחיפה (paragliding) טיסה בכלי טיס (למעט טיסה בכלי טייס אזרחי למי שהוא בעל תעודת כשירות להובלת נוסעים.

ספורט יבשתי – מוטורי

רכיבת אופניים אתגרית במסלולים עם סיכון גבוהה ובכללם FREE RIDE, רכיבת urban, רכיבה על אופניים down hill, מופעי ראווה ומסלולי אקסטרים לרוכבי אופני הרים. פעילות ציד ,טיפוס קירות, סקייטבורד, קפיצות באנג'י, קפיצה בין בניינים (פארקור), רכיבה על סוסים, נסיעה בשטח ברכבי 4*4, אומגה, רכיבה על פילים, ועוד.

ענפי ספורט תחרותי הנחשבים כפעילות אתגרית

קרב מגע, ג'ודו, קרטה, האבקות, טקוואנדו, סייף, כדורגל ,כדוריד, כדורסל, כדורעף, קט-רגל, טניס, רוגבי, באולינג, הוקי קרח, פינג פונג, שייט, שחייה, שחייה צורנית, סקי, סקי ים.

ריצה, טריאתלון, איש ברזל, אופניים, ריקוד, התעמלות אומנותית ו/או קרקע, אתלטיקה, רכיבה על סוסים, הרמת משקולות, החלקה על קרח, מלכת המדבר, אגרוף, היאבקות, מרוץ מכוניות.

ענפי ספורט חורף אתגרי

גלישה בעזרת מגלשיים, סנובורד, מזחלות, snowshoeing, גלישה במישור (קרוס קאנטרי – סקי הליכה), ואופנועי שלג.

הרחבת ביטוח נסיעות לחו"ל לכיסוי ספורט חורף וספורט אתגרי

אם אתם מתכננים לשלב בטיול שלכם ספורט הנחשב אתגרי כמו סקי, טיפוס הרים, מסלולי טרקים, צלילה וראפטינג. חשוב מאוד שתרחיבו את הכיסויים בפוליסה שלכם, על מנת שתהיו בטוחים ומוגנים מכל היבט אפשרי. ממבחינת הפעילויות שתעסקו בהן במהלך הטיול או החופשה שלכם.

טיולים ביעדים מסוימים בחו"ל יובילו אתכם לא אחת לחוויות אקסטרים ולהנאה מספורט אתגרי וחוויתי. משום שזה חלק שמטיילים אוהבים ליהנות ממנו אם יש להם מספיק זמן בחופשה. אז לפני שאתם רוכשים פוליסת ביטוח לנסיעה שלכם. כדאי שתיקחו בחשבון את סוגי הפעילויות שאתם עשויים לקחת בהן חלק. פוליסת ביטוח מתאימה תכלול כיסוי עבור הפעילויות השונות.

על מנת לקבל ביטוח ספורט אתגרי מורחב/מלא. תתבקשו למלא הצהרת בריאות מקיפה בשקיפות מלאה. ההצהרה תספק לחברת הביטוח מידע מספק על גורמי הסיכון השונים שהפוליסה שלכם חייבת להתחשב בהם. וכן תאפשר לחשב את הכיסוי המתאים של פוליסת הביטוח.

דוגמה טובה לכך, היא במקרה ואתם נוטלים תרופות באופן קבוע, או אם במידה והנכם בעלי רגישות או סובלים ממצב בריאותי כרוני שעלול להסתבך רפואית.

רוצים לקבל מידע נוסף אודות ביטוח ספורט אתגרי? פנו אלינו ונשמח לענות על כל שאלה!