ביטוח נסיעות למוצילר - ביטוח תרמילאים – כל מה שחשוב שתדעו לקראת הטיול

תוכן עניינים

ביטוח תרמילאים מוצילר

ביטוח נסיעות למוצילר הפך להיות מסורת של ממש בשביל הרבה צעירים וצעירות בשנות העשרים, כאלה שהשתחררו מהשירות צבאי ו/או לפני תחילת החיים 'האמיתיים'. עם האחריות הרבהשל לימודים אקדמאיים, עבודה ומיסוד בחיים האישיים.

טיול תרמילאים כבר נהיה כמעט מסורת. למען האמת לא רק צעירים משוחררים אחרי צבא נוסעים לטיולי תרמילאות. מסעות תרמילאים הפכו להיות טיולים שמושכים גם מטיילים מבוגרים יותר, אחרי סיום לימודים. ואפילו כטיול לירח דבש. אנשים בוחרים לקחת הפסקה מהחיים ולנסוע לכמה חודשים או יותר מזה, לשנה. ליעדים מעניינים כמו מדינות המזרח הרחוק, דרום אמריקה ומרכז אמריקה, ואזור אוסטרליה וניו זילנד.

מוצ'ילרים הם תרמילאים, הכינוי 'מוצ'ילר' נקרא כך בשל המוצ'ילה – תרמיל בספרדית – שעל גבו. אם כן, מוצ'ילרים הם בעיקר הטיילים של דרום אמריקה) אבל יש דברים שכדאי שיהיו לכם בתיק – לא משנה לאן תיסעו.

אז, לפני שיוצאים לטיול הגדול הקפידו שבמוצ'ילה שתלווה אתכם יהיה כל מה שאתם צריכים. אתם מוזמנים להיעזר ברשימה שהכנו לכם של ציוד חיוני לתרמילאים.

ארגנו לכם תרמיל טוב ותיק קטן ונוח

את תרמיל המוצ'ילה תסחבו אתכם על הגב לאורך כל הטיול וגם בטרקים. לכן חשוב מאוד שיהיה לכם נוח, ובמיוחד בטרקים. אז חשוב שתצטיידו בתרמיל מוצ'ילה איכותי. גדול מספיק (רוב התרמילאים בוחרים בתרמיל בנפח של 30 – 35 ליטרים).

מלבד התרמיל תדאגו שיהיה לכם תיק גב קטן. או תיק צד (שנושאים עם רצועה כמו נשק בהצלב). תיקים כאלה ישמשו אתכם כשיוצאים להסתובב בלי שצריך לסחוב את כל התרמיל איתכם.

פאוץ' צמוד לגוף יוכל לשמש אתכם לנשיאת דברים קטנים שצריך לפעמים שיהיו מוכנים בשלוף, כמו ארנק, דרכון, משקפיים וכיו"ב

קחו אתכם שקיות ניילון חזקות לארוז דברים רטובים ומלוכלכים וקופסת אוכל שתמיד תהיה לכם.

מה תלבשו ומה תנעלו לטיול

חשוב מאוד שתיקחו אתכם בגדים נוחים להליכה בנוסף לבגדים לערב, ובימים שמבלים באותו מקום בלי להסתובב הרבה. מומלץ חולצות קלות עם שרוול ארוך (להגנה טובה יותר מהשמש). גם כמה טישרטים קצרים, חולצה טרמית, שני זוגות מכנס טיולים, גרביים, גרביים חמות, סווטשירט נעים ונוח, פליז, מעיל גשם דק, תחתונים, מכנס קצר. כובע טוב (חשוב לא פחות ממשקפי שמש בימים עם שמש חזקה) וגם בגד ים (שיהיה). אם תבקרו ביעדים קרים במיוחד תצטרכו מעיל פוך (או פליז), כובע צמר, צעיף וכפפות.

מבחינת הנעלה חשוב לבחור נעלי הליכה טובות וגם נעל ספורט וסנדלים (לא כפכפים).

ציוד תרמילאים עבור לינה וארוחות בחוץ

על מנת שתשנו טוב, באוהל או תחת כיפת השמים. חייבים שק שינה איכותי. תבחרו לפי הטמפרטורות הנמוכות ביותר באזור בו תטיילו (למשל, שק שינה לטמפרטורות מינוס 5 – מינוס 10). למי שרגיל לישון עם כרית חשוב לקחת כרית קטנה ונוחה.

למי שמתקשה להירדם אם לא חשוך לחלוטין ובמידה מפריעים לכם קולות ורחשים שונים למשל – כי אתם ישנים באותו החדר עם עוד אנשים. קחו אתכם כיסוי עיניים ואטמי אוזניים.

כדאי שיהיה לכם מזרון שטח. קחו בחשבון ש אוהל הוא פריט מסורבל.

על מנת שתוכלו ליהנות מארוחות, ארוחות שתכינו בעצמכם. תצטרכו צלחת וקערה, כוס וסכו"ם. תישקלו לקחת תרמוס שתוכלו ליהנות משתיה חמה במהלך היום בלי שצריך לעצור להכין על ערכת גז נייד.

כדאי לארגן פק"ל קפה (מומלץ בלון גז שיהיה לכם ברזרבה).

רוב התרמילאים כיום לוקחים איתם מכשיר ניווט אלא אם יש טלפון נייד שפועל גם באזורים בהם תטיילו ויכול לשמש גם לניווט, ודאו שיש סוללות מלאות, מטען למה שנטען ופנס ראש.

חשוב להתכונן גם מבחינת בריאות והיגיינה. מומלץ לארגן ערכת עזרה ראשונה בסיסית, תחבושת, גזה סטרילית, פלסטרים, משהו נגד כאבים, נגד שלשול, מוריד חום. אם צריך אז גם כדורים נגד מלריה ונגד מחלת גובה. עוד חשוב לקחת תכשיר דוחה יתושים, קרם נגד שמש וסכין קטנה. מומלץ שתהיה לכם ערכת תפירה. קצת ציוד שיפצור (כמו אזיקונים ומאסקנטייפ), פרטים להפעלת ביטוח רפואי לחו"ל וצילום של הדרכון.

מבחינת רחצה חשוב מאוד לקחת אתכם משחת שיניים ומברשת שיניים וגם מברשת לשיער (כדאי שתיקחו אתכם מראש כמה מברשות שיניים, כדי שתוכלו להחליף בלי בעיה ברגע שמברשת השיניים תתבלה), מגבת קטנה, ג'ל אלכוהולי, סבון (רצוי אקולוגי), נייר טואלט ואבקת טלק. חשוב שתהיה לכם מצית טובה.

איך תוכלו לחסוך בהוצאות ביטוח נסיעות למוצילרים ?

שניה לפי שתלכו לבדוק אפשרויות שונות פוליסות ביטוח תרמילאים מוצילר, חשוב דווקא  להתעכב על הנקודות שישנו את הפוליסה שלכם כך שהיא תהיה מותאמת לטיול מוצ'ילרים ארוך, קחו בחשבון את הנקודות הבאות:

  • משך הנסיעה (כמתוכנן לפחות)
  • אופי הטיול והפעילויות שאתם מתכננים לעשות – נתון שמשפיע מאוד על עלות פוליסת ביטוח הנסיעות
  • יעדי הנסיעה שלכם

ובמקרה של נסיעות ארוכות וממושכות מעבר לגדר הרגיל, כאשר אתם אמורים לשהות בחו"ל מעבר ל- 30 יום, כדאי לבדוק פוליסות ביטוח המיועדות במיוחד למוצ'ילרים.

 

פוליסת ביטוח נסיעות למוצילר – ביטוח תרמילאים

הטסה של מלווה מהארץ למקום האשפוז של המבוטח בחו"ל

כיסוי למכלול הוצאות רפואיות ו/או אשפוז בחו"ל, כולל בעקבות מגפת הקורונה

כיסוי הוצאות שהייה אשר אורכות מעבר לתקופת הביטוח שעשיתם, במקרה שצריך להיכנס בידוד בחו"ל

כיסויים נוספים שאנו ממליצים עליהם, במידת הצורך כמובן:

מטען (כבודה) – כולל כיסוי למכשיר הסלולר ולמחשבים נישאים

קיצור וביטול נסייעה כולל בשל הקורונה

הרחבה למצב בריאותי קיים (כאשר מדובר במצב יציב)

ביטול השתתפות עצמית בהשכרת רכב

הרחבת ביטוח נסיעות לספורט חורף ולספורט אתגרי

בכדי להתמודד עם האתגרים יוצאי הדופן של תקופת הקורונה, חברות ביטוח שונות הרחיבו את הכיסוי הניתן למבוטחים לקראת נסיעה, כך שהפוליסה תספק מענה בסיסי במקרה של קיצור ו/או ביטול נסיעה בשל הקורונה (השלכות המגיפה).

יתר על כן, כיסוי כזה יאפשר לכם להגדיל את סכום הביטוח למקרים כאלו עד להחזר הוצאות של סכום משמעותי כמוגדר מראש בפוליסת הביטוח. שימו לב שכיסוי כזה יספק מענה למקרים הבאים:

רכישת ההרחבה לביטול וקיצור נסיעה במקרים של מגיפה, אתם תהיו זכאים להחזר הוצאות במידה ותיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אחד מהמקרים הבאים:

  • אם תידבקו בנגיף לפני הנסיעה – במקרה זה תקבלו החזר הוצאות.
  • במידה ו תתגלו כחולים במחלת חום או כבעלי סימפטומים שונים בבדיקות הנערכות בשדה התעופה.
  • אם תצטרכו להיכנס לבידוד עד 14 ימים לפני הנסיעה.

הכיסוי רלוונטי בכל מקרה שאירע לכם כמבוטחים. או בכל מקרה שאירע לבני המשפחה הגרעינית ו/או למלווה, בכפוף לרכישה של ההרחבה בפוליסת ביטוח הנסיעות.

תמיד טוב לבחון מה מוצע בפוליסות ביטוח נסיעות של חברות ביטוח שונות, כמו הראל, הפניקס, פספורט קארד, מנורה מבטחים, מגדל וכן הלאה. כך תוכלו לערוך השוואה ולקבל מושג על מה כוללת פוליסת ביטוח נסיעות בהקשר לצורכיכם.

כאמור כיום אנו חיים בצל הקורונה. והמגפה לימדה את ענף הביטוח וגם את המבוטחים, שתמיד חייבים להיות ערוכים לשינויים ולדאוג לביטוח מתאים כדי לטוס ולטייל עם מינימום דאגות.ביטוח נסיעות למוצילר