ביטוח נסיעות לחול

הראל ביטוח נסיעות לחו"ל

הטבה: 10% CASHBACK ברכישה הבאה 

300$ העברה בביט לפני ביקור רופא

פוליסה הכוללת כיסוי רפואי מלא 5$ מיליון, הטסה רפואית, איתור וחילוץ, מופק ע"י ביטוח עולמי נסיעות לחו"ל

ביטוח עולמי נסיעות לחו"ל

הביטוח כולל כיסוי רפואי 5$ מיליון, כבודה, הטסה רפואית, איתור וחילוץ, צד שלישי.

חיפוש איתור וחילוץ באמצעות הראל חילוץ והצלה

כיסוי ביטוחי עד 2250$ 

ביטוח עולמי - הראל ביטוח חו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל הראל First Class המשווקת ע"י ביטוח עולמי סוכנות לביטוח הוא מורחב והמשתלם בישראל פוליסה הכוללת ביטוח רפואי מלא עד לסכום 5 מילון דולר, כבודה – 2250$, כיוסי הטסה רפואית, איתור וחילוץ, ביטוח חבות כלפי צד שלישי. ניתן להוסיף הרחבות נוספות בתשלום: ביטול וקיצור נסיעה, ביטוח לסמארטפון, ביטוח למחשב נייד, ביטוח למצלמה, ביטוח ספורט אתגרי, ביטוח סקי, ביטוח לנשים בהריון עד שבוע 32.

ביטוח נסיעות לחו"ל

לא משנה לאן אתם טסים, עם הראל ביטוח נסיעות בחו"ל, תוכלו לנסוע בראש שקט ולהרגיש בטוחים ביותר.

מה שהישראלים הכי אוהבים זה לחופשה בחו"ל, לטייל בעולם, לנוח, לשבור את השגרה, לעשות קניות. זו הבריחה המושלמת. למעשה, כולנו צריכים להיות רעננים.

אך כדי לנסוע ללא דאגות וליהנות באמת מנסיעות, עליכם לרכוש ביטוח נסיעות מתאים.

מבחינה רפואית, ביטוח נסיעות הוא חשוב במיוחד, ועל אחת כמה וכמה כעת, בתקופת הקורונה.

מדי יום, אם אנו חשים לא טוב, קבלת שירותים רפואיים מתקדמים זמינה. קלה ובעלות נמוכה ביותר. במסגרת שירותי הרפואה הציבוריים בישראל, קופות החולים מספקות שירותי רפואה למבוטחיה ללא כל בעיה, בכל מצב של פציעה, תאונה או מחלה.

עם זאת, זה לא המקרה כשאנחנו נוסעים לחו"ל. ואין שירותים רפואיים נגישים וזמינים בכל עת.

במדינות זרות, כל ביקור רופא או בית חולים עשוי לעלות עשרות אלפי דולרים, או אפילו יותר, למעט מקרים הדורשים הצלה. אשפוז או ניתוח חירום, שכולם הוצאות גבוהות.

כמובן שבמדינות בהן אין שירות רפואי מתקדם, בחלק מהמקרים יש צורך להעבירו חזרה לארץ בדרך האוויר. שירות כזה הוא יקר מאוד.

הראל מספקת ביטוח נסיעות לחו"ל, אשר מכסה מגוון רחב של מצבים רפואיים שעלולים להתרחש במהלך שהותכם בחו"ל. זאת כמובן בהתאם ליעד ואופי הטיול, ואתם מקבלים מענה על מגוון הוצאות נלוות אפשריות, בעלות מינימלית של שני דולר ליום.

עם ביטוח הנסיעות של הראל, תוכלו למצוא בקלות רופא, מרפאה פרטית או בית חולים בעזרת האפליקציה הייעודית של מבוטחינו, תוכלו לקבוע פגישה, ואנחנו נדאג שתשלמו ישירות למרפאה, לרופא או לבית החולים. בתי חולים, אין צורך לעבד החזרים.

נוסעים לחו"ל?  קודם כל דאגו לרכוש ביטוח נסיעות  

כל מי שטס לחו"ל חייב לרכוש ביטוח נסיעות, בין אם מדובר בחופשות משפחתיות, נסיעות עסקים, טיסה לירח דבש, או חופשה קצרה.

כשאתם יוצאים מחוץ לישראל, עליכם לוודא שיש לכם ביטוח לכל המצבים. תאונות שונות יכולות לקרות, ולהרוס את כל התוכניות שלכם.

לכן, עליכם להיות מוכנים מראש, כך שתוכלו לטייל וליהנות בראש שקט.

ביטוח הנסיעות מגן עליכם במצבים בהם אתם נזקקים לטיפול רפואי, בשל מחלה או פציעה חלילה. וכן במצבים של אובדן מזוודות, נזק או גניבה של מטען או ציוד.

הראל מציעה ביטוח נסיעות, שמגן עליכם בצורה הטובה ביותר, מפני שלל בעיות אפשריות ומאפשר לכם ליהנות מהנסיעה שלכם. בלי דאגות מיותרות.

החלק של ביטוח הבריאות בזמן שהיה בחו"ל הפך בשנה האחרונה לחשוב במיוחד לאחרונה לחשוב במיוחד. זאת לאור מגפת הקורונה בכל רחבי העולם.

אנשים רוצים לטוס לחו"ל, אך הבעיות והקשיים האפשריים שהמגפה העולמית יצרה עבור הנוסעים. העלתה את נושא הבריאות בפוליסת הביטוח לראש סדר העדיפויות.

עבור מי שטס, הכרחי להיות מכוסה בכל סיטואציה אפשרית, כמו למשל בין אם נדבקתם בקורונה לפני הנסיעה והייתם חייבים להיכנס לבידוד. או אם עלה חשש להידבקות בחו"ל ומכאן שוב נאלצתם להיכנס לבידוד, הידבקות וטיפול רפואי, ו/או בידוד במהלך שהיה בחו"ל, אשפוז בעקבות הידבקות או כל שינוי אחר בלוח הזמנים או במצבכם בשל נגיף הקורונה.

מכאן שחשוב לדעת כי בהחלט אפשר לרכוש ביטוח נסיעות מותאם גם בתקופת הקורונה, ולהגן על עצמכם מפני תרחישים שונים בהקשר זה. עדיין אפשר לטוס לחו"ל. רק חשוב אף יותר מאי פעם לדאוג לביטוח נסיעות מותאם.

 

הראל ביטוח נסיעות לחו"ל כולל כיסוי ביטול או קיצור נסיעה, בעקבות מגפת הקורונה

למרות מגפת הקורונה, לא הפסקנו להציע פוליסות ביטוח נסיעות לנוסעים לחו"ל. דווקא בתקופה זו מי שצריך או מחליט לצאת מהארץ מכל סיבה שהיא. חייב לדאוג לכיסוי ביטוחי מורחב ומותאם למצב, בפן הרפואי.

כחברת ביטוח, תמיד הייתה ערוכה לשינויים חודשים האחרונים התאמנו את פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל. כך שתוכלו לנסוע לחו"ל בראש שקט גם בתקופה מאתגרת זו. בפוליסת הביטוח הבסיסית. הראל מעניק כיסוי מקיף להוצאות רפואיות הנגרמות על ידי מחלות נגיפיות. עד 5,000,000 דולר ארה"ב לטיפול רפואי או אשפוז בחו"ל. בנוסף הראל גם הציגה ערבות בלעדית לנסיעות לחו"ל במהלך המגיפה. במקרה שהיא מבוטלת או שזמן הנסיעה מתקצר בגלל המגיפה. ערבות זו תעניק לכם שקט נפשי במהלך כל הטיול – לפני שאתם נוסעים לחו"ל. במהלך הנסיעה ולפני שאתם חוזרים לארץ .

על מנת לבצע התאמות לאתגרי תקופה זו. ביטוח הנסיעות של חברת הראל הורחב כדי לתת כיסוי למצבים שונים במקרים של שינויים או מצבים בעייתיים עקב הקורונה.

מעבר לכך, הפוליסה מאפשרת להגדיל את סכום הביטוח למקרים שונים בהקשר זה, עד להחזר הוצאות של 5,000 $.

אז מה הרחבה זו מכסה:

  • ברכישת הכיסוי המורחב החדש המגן עליכם במקרה של ביטול או קיצור נסיעה עקב מגפה, תהיו זכאים להחזר הוצאות במידה ותיאלצו לבטל את נסיעתכם באחד מהמצבים הבאים:
  • במקרה ותחלו בנגיף טרם הנסיעה – החזר הוצאות עד לסך 5,000$. מתוכם 2,000$ אשר ישמשו להוצאות טיסה.
  • אם תחלו במחלת חום או יופיעו לכם סימפטומים אחרים בבדיקות שנערכות בשדה התעופה. תהיו זכאים להחזר הוצאות עד לסך 5,000 $, מתוכם 2,000 $ אשר ישמשו להוצאות טיסה.
  • במידה ותידרשו להיכנס לבידוד בתקופה של עד 14 ימים טרם מועד הנסיעה. תוכלו לקבל החזר בגובה של עד 400$ על הוצאות הטיסה. כיסוי זה יינתן במקרים שאירעו לכם המבוטחים, לבני המשפחה הגרעינית שלכם, ו/או למלווה. בכפוף לרכישת ההרחבה.
  • אם תדבקו בנגיף לפני שתחזרו לארץ – יש לכם כיסוי מקיף להוצאות רפואיות שונות. עד סכום של 5,000,000$. הכיסוי כולל גם הטסה של מלווה לחו"ל, הוצאות אשפוז ועוד.
  • במידה ואתם מאובחנים כחולים במחלת חום או כבעלי סימפטומים אחרים בבדיקות בשדה התעופה בחו"ל – תהיו זכאים להחזר עד 5,000$, כאשר מתוכם 2,000$ יהיו בעבור הוצאות הטיסה.
  • במקרה שיוטל סגר במדינה בה אתם נמצאים. שימנע את חזרתכם לישראל – תהיו זכאים לקבלת החזר הוצאות עד לסך 5,000$. מתוכם 2,000$ עבור הוצאות הטיסה.
  • הכיסוי תקף עבורכם כמבוטחים, עבור בני המשפחה הגרעינית ו/או מלווים.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל – הראל First Class

דרכון פירסט קלאס של הראל, מיועד לנוסעים לחו"ל. אשר מעוניינים בכיסוי רפואי רחב יותר וביכולת להתאים את הביטוח לאופי הנסיעה שלהם ולמצב בריאותם.

מה נותן דרכון First Class של הראל?

ביטוח הנסיעות לחו"ל, הראל First Class, כולל כיסויים רפואיים מורחבים לרבות כיסויים עבור הוצאות מיוחדות, וביניהן:

  • כיסוי עבור הוצאות רפואיות בחו"ל במידה ויש צורך אשפוז או אין צורך באשפוז
  • חילוץ ופינוי יבשתי, אווירי ו/או ימי לבית חולים קרוב
  • הטסה בעקבות מצב רפואי חזרה לישראל
  • כיסוי הוצאות של תרופות
  • טיפולי שיניים חירום
  • שירות איתור וחילוץ (ישנה אפשרות לבטל מהפוליסה)
  • חבות צד ג'
 

מתכננים לטוס לחו"ל? הכירו את  האפליקציה החדשה והנוחה – הראל חו"ל

בעזרת אפליקציה זו תוכלו לבצע מגוון פעולות בקלות ובזריזות מכל מקום בעולם – לקבל מידית את התשלום עבור טיפול רפואי עד סכום של 300$ לכרטיס האשראי שלכם או באפליקציית ביט. וכן לקבל באופן מידי תשלום מראש בסכום של 150 $ במקרה של אובדן מזוודה. להיעזר בשירות מהיר של איתור רופא או מרכז רפואי במיקומכם, ועוד.

נוסף על כך, כל רכישה שתבצעו באמצעות האפליקציה של הראל תעניק לכם הנחה שווה לנסיעה הבאה….

ביטוח נסיעות - הרחבות

ביטוח סקי

תרמילאים

ביטול טיסה מכל סיבה

ספורט אתגרי

לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל Online

לביטוח נסיעות לחו"ל

 כל הזכויות שמורות ל- 

כל הזכויות שמורות ל- ביטוח עולמי