תוכן עניינים

פספורט קארד ביטוח תרמילאים – מוצילרים

פספורט קארד מציעה לכם ביטוח תרמילאים מותאם לכל יעד של טיולי טרקים בחו"ל, גם בתקופת הקורונה.

אנשים שרוצים לצאת לטיול ארוך שעובר בכמה מדינות. לרוב לוקחים את הזמן ומשקיעים מחשבה רבה בתכנון. לרוב התכנון כרוך בפירוט מקיף של המקומות והאזורים בהם הם הולכים לבלות בטיול.

אחד הדברים הכי חשובים שצריך לזכור כשמתכננים טיול. הוא לדאוג לביטוח נסיעות שיגן עליכם למשך כל הטיול – דבר שלפעמים יכול להיראות כמובן מאליו אך זה לא כך. היום יש פוליסות ביטוח אשר מיועדות לטיולי תרמילאים, ממושכים או קצרים. כאשר טיול ארוך נחשב כטיול של בין 4 חודשים ועד כשנה. לא תצטרכו לשלם מכיסכם במצבים הנחשבים כתרחישים ביטוחיים.

לא תיאלצו להתמודד עם הביורוקרטיה של בקשות החזרים מהביטוח. לקוחות חברת פספורט קארד נהנים משירות מהיר עם הכרטיס הנטען, ללא השתתפות עצמית. ללא שמירת קבלות ומסמכים, וללא כאב הראש שכרוך בתהליך קבלת החזרים מהביטוח. כל ההוצאות משולמות באופן ישיר על ידי פספורט קארד.

האם פספורט קארד ביטוח תרמילאים מכסה גם תרחישים בעקבות הקורונה?

ביטוח תרמילאים של פספורט קארד, מכסה גם מקרים שונים בעקבות הקורונה, וככל פספורט קארד נערכה ועשתה התאמות בפוליסות הביטוח, לתרחישים עקב מגפה.

כל בקשה לרכישת ביטוח תרמילאים בתקופת הקורונה תהיה כפופה לתנאי ההצטרפות של חברת פספורט קארד. ותחייב חיתום רפואי. הכל לפי תנאי הפוליסה, וסייגיה.

ביטוח התרמילאים של פספורט קארד נותן לכם כיסוי לכל צורך רפואי ברמת חירום, ומגן עליכם במצבים שונים שיכולים לקרות במהלך הטיול בחו"ל, ובמיוחד בטיול טרקים, כולל הוצאות של טיפולים רפואיים. שירותי חילוץ והצלה, הטסה רפואית לארץ, החזרים על הפסד הוצאות. וגיבוי במקרים מסוימים בעקבות מגפת הקורונה, כמפורט בהמשך.

פספורט קארד מציעים ביטוח תרמילאים אשר כולל תשלומים לשירותים רפואיים או הוצאה רפואית שתשלמו עליהם באמצעות הכרטיס הנטען. ללא כל השתתפות עצמית.

כמו כן, תוכלו להשתמש בכרטיס למקרים אלו:

הוצאות טיפול רפואי בשל הידבקות בקורונה

כיסוי עבור הארכה או קיצור שהיה עקב כניסה לבידוד

הוצאות שינוי כרטיסי הטיסה בשל חשד להידבקות, הדבקה בקורונה, חובה להיכנס לבידוד

שיפוי על הארכה או קיצור של השהייה בחו"ל

הטסה רפואית, לרבות הוצאות ציוד הרפואי וצוות רפואי

פינוי אווירי                               

חילוץ והצלה עקב פציעה ברעידת אדמה

קבלת ייעוץ מרופאים בישראל, בכל שעות היממה

מוקד חירום הפעיל 24/7, לשירות המבוטח ובני משפחתו.

פספורט קארד ביטוח תרמילאים מותאם לטיול ארוך

אנשים שרוצים לצאת לטיול ארוך שעובר דרך כמה מדינות או אזורים. לרוב לוקחים את הזמן ומשקיעים הרבה מחשבה בתכנון. בדרך כלל התכנון כרוך בפירוט מקיף של המקומות והאזורים בהם הם מתכננים לבלות את החופשה. אחד הדברים הכי חשובים שיש לזכור בעת תכנון טיול גדול. זה לדאוג לביטוח נסיעות שילווה אתכם לכל אורך הטיול – דבר שלפעמים יכול להיראות בעיניכם כמובן מאליו אך זה לא בדיוק כך. היום קיימות פוליסות אשר מיועדות לטיולים ארוכים  – כאשר טווח זמן של טיול כזה נע בדרך כלל בין 4 חודשים לשנה.

איזה הרחבות כדאי להוסיף כך שיתאימו לביטוח תרמילאים?

חשוב שתדעו שגם ביטוח נסיעות לתרמילאים, כמו כל ביטוח נסיעות לחו"ל המותאם לתקופת זמן ארוכה, עדיין לא מכסה אתכם באופן מלא – וחשוב מאוד לבדוק את כל הפרטים הרלוונטיים לכם לפני שתצאו לטיול. ברוב המקרים,  הביטוח יכסה אתכם במצבים בהם צריך שירות חילוץ והצלה, או טיסת חירום חזרה לארץ וקבלת המשך טיפול רפואי בישראל. תכנון נכון של היעדים ודיוק בסוג הטיול ומהלכו, יחסוך לכם הוצאות מיותרות בביטוח.

 

הרחבות אפשריות לביטוח תרמילאים:

ביטוח כבודה וציוד, ביטוח לסמארטפון ולמחשב נייד        

טיול ממושך יכולה בקלות להביא למצב שבו תתחילו את הטיול עם מטען בהיקף מסוים. ובהמשך מצב הכבודה שלכם ישתנה, לא מן הנמנע שתקנו דברים וציוד נוסף. כך שאין ספק שאתם צפויים לחזור עם יותר ציוד ממה שלקחתם אתכם. 

כמו כן, עומדת בפניכם האופציה להרחיב את הפוליסה לכיסויים נוספים:

ביטוח כבודה, ביטוח שינויים (ביטול, קיצור או הארכה של הנסיעה), כיסוי גניבת טלפון נייד (שימו לבד שמדובר במצב של גניבה בלבד, ולא אובדן מכשיר). כיסוי במקרה של גניבת מחשב נייד, גניבה של מצלמה, כיסוי החמרה במצב רפואי קיים, כיסוי עבור ספורט אתגרי, כיסוי לפעילויות ספורט חורף, כיסוי עבור תאונות אישיות – פיצוי בגין מוות או נכות שנגרמה בעקבות תאונה.

ביטוח ספורט חורף וספורט אתגרי

במידה ואתם מתכננים לעשות ספורט שנחשב אתגרי כמו סקי, טיפוס, טרקים, קפיצות בנג'י, צניחה חופשית, צלילה או ראפטינג  – חשוב שתרחיבו את הכיסוי בפוליסה שלכם, כך שתהיו מוגנים מהיבט זה.

לפני שתרכשו תכנית הביטוח לנסיעה ארוכה, מומלץ לחשוב על כל סוגי הפעילויות שאתם רוצים לעשות, ולבחור בפוליסת ביטוח עם הרחבות מתאימות.

 

פספורט קארד ביטוח תרמילאים בתקופת הקורונה – שאלות ותשובות

  1. אני נמצא בטרק חו"ל ומרגיש לא טוב, יש חשש שנדבקתי בקורונה. מה עושים?

המוקד של פספורט קארד זמין 24/7 – ניתן ליצור עמנו קשר כדי שנפנה אתכם לשירות "חדר רופאים" לקבלת ייעוץ מרופאים מהארץ, בשפה העברית, ולהפניה לבדיקת קורונה מהירה קרוב למקום בו אתם שוהים.

השירות במוקד ייתן לכם אבחנה ראשונית. תקבלו מרשם לתרופות ויפנה להמשך טיפול. במקרים דחופים, יהיה עליכם לפנות לבדיקה, קבלת טיפול רפואי במרפאה מקומית או בית חולים מקומי.

  1. במהלך הטיול אובחנתי כחולה בקורונה – האם יש כיסוי לטיפול רפואי ו/או להטסה חזרה לארץ?

הביטוח מכסה כל צורך רפואי במקרה חירום במהלך שהותכם בחו"ל. כולל הוצאות טיפול רפואי במחלה שנגרמה מווירוס הקורונה. כמו כן, במוקד של פספורט קארד יש שלוחה ייעודית לחדר המצב. שם תוכו לקבל הנחיות מדויקות יותר.

עלות השירותים הרפואיים והטיפול בתסמיני מחלת הקורונה. נכללים בביטוח במלואם. עד לתקרת הסכום המוגדר בפוליסה.

הטסה חזרה לישראל כלולה בביטוח זה אך ורק ב מקרים רפואיים דחופים ביותר שמצדיקים הטסה רפואית. וזאת בכפוף לכללי משרד הבריאות, להנחיות השלטונות המקומיים היכן שאתם נמצאים. ובהתאם להתכנות מבחינה רפואית ומנהלית.

  1. חליתי בקורונה ואושפזתי בבית חולים מקומי, מה הדרך המהירה ביותר לקבל שירות על מנת שלא אצטרך לשלם הוצאות אשפוז?

תוכלו לפנות לחדר המצב של פספורט קארד, ואנו ניצור קשר עם בית החולים על מנת להסדיר את הוצאות האשפוז.

  1. הוספתי הרחבה לביטוח של קיצור נסיעה בשל תרחישי מגפה, ובגלל התפשטות הקורונה במקום בו אני שוהה, אני רוצה לקצר את הנסיעה ולחזור לישראל מוקדם מהמתוכנן – הביטוח שלי מכסה את הוצאות קיצור הנסיעה?

לא, ההרחבה של קיצור נסיעה בשל תרחישי מגפה תקפה רק במקרה של תרחיש רפואי שאירע במהלך שהייתכם. ובתנאי שניתנת המלצה מרופא לקצר את הנסיעה בשל כך. אין כיסוי במקרה של החלטה לחזור לישראל מוקדם ממה שתכננתם בגלל התפשטות הקורונה במקום בו אתם נמצאים בחו"ל.

  1. בבידוק הרפואי ביציאה מישראל, לא הסכימו להעלות אותי לטיסה בשל חשש להידבקות בקורונה. האם אני זכאי להחזר הוצאות ביטול הנסיעה?

אם רכשת ביטוח מיוחד הכולל כיסוי במקרה של מגיפות. תוכל לקבל פיצוי בגין הוצאות נסיעה עד לסכום של עד 4,000 דולר. וזאת בהתאם לתנאי פוליסת הביטוח, ובתנאי שרשות מוסמכת תיתן לך אסמכתא לסירוב העלייה לטיסה.